Episodios

  • פרק סיום המעלית - פרידה וחיבור
    Dec 31 2022

    זהו,

    החלטנו להפסיק או להשהות את הקלטת הפרקים במעלית ורצינו לשתף אתכם, המאזינים, בתהליך שעברנו. דווקא בתקופה שהמעלית ממריאה, יש לנו יופי של פידבקים וכמות ההאזנות עולה - הגיע הצורך בשינוי. בפרק 70 (מספר סמלי) אנחנו מדברים על תהליכי חיבור ופרידה תוך כדי ניתוח תהליך הפרידה שלנו: מה היו המניעים האנרגטיים - רוחניים ואיך כל אחד מאיתנו התייחס לנושא. כאבנו, למדנו, התחבקנו, כעסנו, פרקנו, והבנו, מי יודע מה ילד יום, אולי נשוב לטפס בקומות במעלית. ולכם המאזינים, שהייתם איתנו בפקקים, בשירותים, תוך כדי ריצה ואימון, בישול או בטיול, חשוב לנו להודות שהקשבתם, שחשבתם ושהתכנים שלנו עוררו בכם תנועה פנימית. פרקי הפודקאסט יהיו זמינים עבורכם תמיד בכל פלטפורמות הפודקאסטים ובאתר המעלית. היו שלום ותודה שנכנסתם איתנו - למעלית כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>
    Más Menos
    42 m
  • פרק 69 - לס-ביט סיפור החלמתה המתמשכת של לימור תמיר מטרשת נפוצה - חלק ב
    Nov 18 2022
    הפרק השני עם לימור תמיר ועדי פלד לקח אותנו להמשך המסע של השתיים בניו יורק בעקבות הקריירה של עדי ואל החיבור ההדרגתי לאילנה רוגל. המשיכה לעולם התוכן העצום של אילנה הביאה את לימור להפיץ את המסר כאשר קיבלה על עצמה לנהל את מרכז מגדלור במקביל לאימון והנעת תהליכי החלמה אצל חולים במחלות קשות. מסע הריפוי הוביל לשליחות - לעזור לכמה שיותר חולים לקחת אחריות על היכולת שלהם להחלים. הפרק הזה מוקדש לחיי כל מי ששיבץ לעצמו / לעצמה מחלה כחלק מהחיים ומבקש/ת להבין את המסר, ללמוד ולהמשיך להתפתח. אנו מודים ללימור, עדי ואילנה על המסרים מעוררי התקווה שהכניסו למעלית. כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>
    Más Menos
    34 m
  • לס-ביט סיפור החלמתה של לימור תמיר מטרשת נפוצה- חלק א
    Nov 17 2022

    יום בהיר אחד לימור תמיר חלתה בטרשת נפוצה ולאחר שלא מצאה תשובות אצל הרופאים הקונבנציונלים, יצאה לחיפוש מזור למחלתה והגיע לאשת הרוח והמרפאה אילנה רוגל. המפגש הזה סובב לה את החיים ב 180 מעלות והחל מסע הריפוי והחזרה אל עצמה. דרך הספר שכתבה "לס-ביט", לימור מגוללת את סיפור חייה ואת השלבים שקרעו את נשמתה ולבסוף הביאו למחלה. לדבריה מחלות הן "יצירות שלנו" שנועדו להחזיר אותנו לעבר מסלול החיים בהלימה לחוזה הנשמה עליו חתמנו לפני שבאנו לגוף. בפרק הזה לימור ובת זוגתה עדי פלד סחפו את המעלית באומץ ובהירות רבה לעבור תהליך ההחלמה, בהדרכתה של אילנה רוגל - מייסדת מגדלור - מרכז ליישום תכני רוח וחומר.

    הצטרפו אלינו למסע נשית אותנטי, כנה ומעורר השראה. כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>
    Más Menos
    35 m
  • מסרים מחיות הטוטם האידיאניות עם אומה תבור - חלק ב
    Sep 22 2022

    בחלק השני של הראיון עם אומה תבור, יניב שלף 3 קלפי טוטם וקיבל הכוונה ודיוק בדרך. דיברנו על חיות שמופיעות פתאום ומבקשות להעביר לנו מסר - יניב חווה זאת פעמיים כילד בליל יום הולדתו ודני בתקופה האחרונה כחלק משינוי וחניכה. אומה הסבירה לנו כיצד מפת טוטם אינדיאנית יכולה לסייע לנו להבין את הכוחות וייחודיים לנו (כשרונות מולדים) ואיך לקבל הדרכה וסיוע בנקודות תורפה שלנו.

    כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>

    Más Menos
    40 m
  • מסרים מחיות הטוטם האידיאניות עם אומה תבור - חלק א
    Sep 14 2022

    אמא אדמה מדברת איתנו ונותנת סימנים. יש לה שפה שרובנו לא מכירים וליתר דיוק שכחנו. ילידי דרום אמריקה האינדיאנים העבירו למערב את שפת המסרים האנרגטיים של החיות.

    אלו חלק מהמסרים שהאדמה מעבירה לבני האדם. בידינו הבחירה האם להיות סקרנים, לשאול שאלה ולהקשיב למסרים או להיות ספקנים ולעצום את העיניים.

    אומה תבור, מורת דרך רוחנית, יוצרת מפות טוטם, חשפה אותנו למסרים של מהחיות, עזרה לנו להבין כיצד לנסח שאלה על מנת לקבל תשובה מדויקת והעבירה אותנו התנסות מאלפת של מסרים מהקלפים.

    האזנה נעימה. כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>
    Más Menos
    47 m
  • סודות המספרים של השם ושם המשפחה עם רחלה ליש - חלק ב
    Sep 9 2022

    בפרק השני על סודות המספרים של השם ושם המשפחה דיברנו עם רחלה ליש על המסע שעברה עד שיצאה לעצמאות כנומרולוגית מייעצת ומלווה אנשים בצמתים שונות בחיים. המסע לא היה פשוט וכלל עזיבת מקום עבודה, החלמה עצמית מפיברומיאלגיה, אומץ ותעוזה לצאת לדרך חדשה.

    כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>

    Más Menos
    31 m
  • סודות מספרים של השם ושם המשפחה עם רחלה ליש - חלק א
    Aug 26 2022

    המעלית לוקחת אותנו לצירופי מקרים מדויקים להפליא וכך יצא שדני פגש את רחלה ליש, נומרולוגית, מאזינת מעלית, לייעוץ "מקרי" וחפוז שפגע "בול בפוני". שבועיים אח"כ רחלה נכנסה למעלית ושיתפה אותנו בסודות המספרים של השם ושם המשפחה של אדם.

    אילו כוחות מסתתרים בשם?

    מה קורה כשאנחנו מכנים את הקרובים שלנו בשמות חיבה?

    כיצד ההורים שלנו בוחרים את שמנו והאם שינוי שם יכול להשפיע עלינו?

    רחלה ניתחה את השמות שלנו תוך כדי שידור ועלתה על הכוחות ועל נקודות התורפה של כל אחד מאיתנו.

    זו הייתה הדגמה מופלאה לניתוח אישי ולשותפות שלנו בפודקאסט המעלית.

    האזנה נעימה!

    כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>

    Más Menos
    45 m
  • המשמעות הרוחנית של התאבדות
    Aug 16 2022

    לאחרונה פנתה אלינו מאזינה שסיפרה שעובדת שלה התאבדה ושאלה מה קורה במערך הרוחי של נשמה שהתאבדה. פתחנו מיקרופונים והקלטנו פרק נועז שמציג את הנושא מנקודת מבטה של הנשמה. האם התאבדות היא חלק מהחוזה הנשמתי? האם זה לא בזבוז אנרגטי להתאבד? מה קורה לנשמה של אדם שהתאבד ומדוע הבריאה יותר סלחנית למי שמתאבד בעידן האוויר? המון שאלות קשות וגם קצת תשובות. מי ייתן והפרק הזה יקל אל מי שהתאבדו לו קרובים וימנע התאבדות ממי ששוקל זאת ברצינות.

    כאן תוכל/י ולהרשם ולקבל למייל עדכונים בכל פעם שנוציא פרק בפודקאסט המעלית >>

    Más Menos
    36 m