הפודקסיה-פודקאסטים לעסקים

De: הפודקסיה
  • Resumen

  • הפודקסיה - פודקאסטים לעסקים הולכת לגלות לכם את העולם העצמאיים. שלום סיונוב וטל הרמן בראיונות אחד על אחד על העסקים שלא שמעת עליהם מעולם...
    Copyright 2019
    Más Menos
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Episodios
  • איך להתגבר על דפוס היזם הבודד שלום סיונוב ודני אביזוב
    Sep 23 2024
    שלום סיונוב ודני אביזוב מנסים להסביר על תסמין היזם הבודד, על הכלים המנטליים לאיך להיות יזמים, כיצד לצבור קילומטראז׳ ידע וביטחון, מדוע חשוב למצוא את היועץ העסקי שמתאים ונכון ליזם ולעסק, על אחריותו של היועץ העסקי לתוצאות היזם, למה עצמאיים לא מבקשים עזרה, איך מתמודדים עם אחריות על עסק במקביל לניהול משפחה, וכיצד משמעת עצמית היא הסוד להצלחה.
    Más Menos
    46 m
  • טראומות שהולידו הצלחה - שי עובדיה
    Sep 18 2024
    תקציר: שי עובדיה, יועץ עצמאי של מערכות מידע ומלווה אנשים בתוכנית שינוי בחיים, למד אימון אישי באוניברסיטאת בר אילן, מסביר מה זה הכוונה בשינוי בחיים, מי קהל היעד שמגיע אליו לטיפול, באיזה שלב בחיים, איך הגיע לעסוק בזה, משתף בטראומה האישית שלו וכיצד באמצעותה ניווט את דרכו בתחום, ולמה יש אנשים שמצליחים יותר לעומת כאלה שפחות והאם יש לזה פתרון?
    Más Menos
    24 m
  • מה זה ניהול פרוייקטים בבנייה ?עקיבא רוכסר
    Sep 13 2024
    : עקיבא, למד הנדסת בניין, וכיום הוא מנהל פרויקטים בחברה שהקים, מספר על הדרך לעצמאות בתחום, מה מייחד אותו ברמת השוק בענף, מהי משמעות ענף הבניה, מהו ארגון pmi, מה ההבדל בין הנדסת בניין לבין תכנון, על מטרתו לקדם את נושא של הניהול פרויקטים בצורה מסודרת ונכונה, מה היה רוצה לשפר בתחום, האם גיל בתחום הוא פקטור, לסיכום, מציין שהוא מאוהב בכל השלבים בפרויקט.
    Más Menos
    18 m

Lo que los oyentes dicen sobre הפודקסיה-פודקאסטים לעסקים

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.