חוקי המשחק עם עו''ד עידו גונן

De: הפודקסיה
  • Resumen

  • איך הדברים עובדים באמת בעולם המשפטי והעסקי, ובתפר שביניהם? איך הם צריכים לעבוד? נדבר על עסקים, משפט ואנשים, ועל "התורה שבעל פה". נדבר עם דמויות מעניינות בתחומי העסקים, המשפט והחברה, תוך הדגשת סוגיות פרקטיות ומתן במה גם לזוויות שונות ולא שגרתיות. עו"ד עידו גונן הוא שותף וסגן ראש מחלקת חברות, מימון ותשתיות במשרד גולדפרב גרוס זליגמן. * דוא"ל – ido.gonen@goldfarb.com לינדקין - https://www.linkedin.com/in/ido-gonen-3088564/ אתר - http://www.goldfarb.com/lawyers/ido-gonen/ פייסבוק - https://www.facebook.com/ido.gonen.90
    Copyright 2024
    Más Menos
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Episodios
  • פרק 42 – על ביה"ס למשפטים במכללת ספיר בשדרות, עם ד"ר עידו עשת וד"ר עמוס ישראל פליסהואור
    Sep 29 2024

    ביה"ס למשפטים במכללת ספיר בעוטף עזה, כמו כל האיזור, מצא את עצמו-7 באוקטובר עם הרוגים, עם אנשי סגל וסטודנטים חטופים, מפונים ומנותקי קשר, ובהמשך עם חוסר יכולת לקיים שיגרת לימודים בביה"ס. איך התמודד ביה"ס עם המצב? מהי דרכו של ביה"ס למשפטים בספיר? מהו החינוך המשפטי שהוא מעניק, מעבר ללימוד החומר, ומהם היעדים הבאים? בפרק 42 של חוקי המשחק שוחחתי על כך עם ראש ביה"ס, ד"ר עידו עשת, ואת ד"ר עמוד ישראל פליסהואור, מרצה בכיר בביה"ס.

    שוחחנו גם על מעבדת החדשנות והפרקטיקות השונות שכל סטודנט עובר, על מהותה של חדשנות בפרקטיקה המשפטית ובמעבדה לחדשנות של ביה"ס, על פיתוח חשיבה משפטית, וכמובן על ההתמודדות עם ההיבטים השונים של ניהול בי"ס למשפטים באיזור העוטף בעקבות 7 באוקטובר. מוזמנים להאזין.

    Más Menos
    44 m
  • פרק 41 – על ניהול בעולם העבודה העכשווי עם עופר ניסן לוי, יו"ר ושותף מייסד – לוטם אסטרטגיות
    Sep 15 2024

    כולנו מכירים את הסיפורים על טסלות, האפי האוור ופינוקים לעובדים, ואת האירועים שנראו כאילו קודם צולמו לאינסטגרם ורק אח"כ הועלו למציאות. האם העובדים קונים את זה? מה בזה אמיתי ונדרש ומה מיותר? האורח שלי בפרק 41 של חוקי המשחק הוא עופר ניסן לוי, יו"ר ושותף מייסד לוטם אסטרטגיות, העוסק למעלה מ-30 שנה ביעוץ ניהולי.

    עד כמה חשוב האמון בין העובדים להנהלה, בעידן שבו נראה שאין נאמנות? האם אמון באמת גורם לעובדים לפעול אחרת, ומשתלם להנהלה מעבר לפן המוסרי? האם יש חילחול של נורמות כוחניות וציניות מהפוליטיקה גם לעולם העבודה? ומדוע שונות באמת חשובה, ואיננה רק באז וורד? לכל אלו ועוד מוזמנים להאזין בפרק הזה.

    Más Menos
    50 m
  • פרק 40 – עם עו"ד קלאודיה דוד, בעלת משרד פרטי ובעבר בכירה בפרקליטות ת"א (פלילי)
    Sep 2 2024

    האורחת שלי בפרק 40 של "חוקי המשחק" היא עו"ד קלאודיה דוד, בעלת משרד עורכי דין המתמחה במשפט הפלילי, בדגש על עבירות רשלנות, תאונות עבודה ובטיחות בעבודה. בעבר כיהנה כפרקליטה ומנהלת בכירה בפרקליטות מחוז ת"א(פלילי) (25 שנים).

    שוחחנו על רשלנות פלילית, ומה הופך אותה לכזו; על אחריות פלילית של חברות בניה ותעשיה בהקשר של בטיחות בעבודה, על אחריות פלילית של יזמים, וכיצד ניתן לשכנע חברה קבלנית להשקיע בבטיחות. שוחחנו גם על הפרקליטות, ונקודת המבט האישית שלה ביחס לטענות כנגד הפרקליטות; וגם על ספורט הטריאתלון בו היא עוסקת כחמש שנים, תרומתו והשפעתו על החלטות שקיבלה בחייה.

    Más Menos
    39 m

Lo que los oyentes dicen sobre חוקי המשחק עם עו''ד עידו גונן

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.