Episodios

  • איך לעזאזל עוברים הלאה?
    Jun 18 2023

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזצוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של נעה מוסקוביץ׳ ורוני בראון, בפרידות. אנחנו נדבר על סוגים שונים של פרידות, דרכי התמודדות, חוסר הדדיות, דחייה ועוד!

    Más Menos
    30 m
  • למה לעזאזל אני לא מושלמת?
    May 19 2023

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזנצוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של סתו ברנר ואביטל פיימן, בפרפקציוניזם. כיצד תכונה זו מתבטאת בגיאלי ה-20, כיצד ניתן לנווט אותה למקום חיובי, הבושה כשדברים לא הולכים כמו שהיינו רוצים והרצון לקבל תחושת שליטה. כל זה ועוד!

    Más Menos
    34 m
  • איך לעזאזל מוצאים משמעות?
    Jan 26 2023

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזצנוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של תמוז וינברגר וענבל שטיינברג, במציאת משמעות סביב בחירת המסלול שלנו, חיפוש אחר קריירה מעניינת תוך כדי התחשבות באלמנטים כלכליים ועוד!

    Más Menos
    36 m
  • מתי לעזאזל אעזוב את הבית?
    Nov 21 2022

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזנצוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של טל כהן ורעות צגאמלק, ביציאה לעצמאות ובעזיבת הבית של ההורים. נדבר על שותפים, התנהלות כלכלית, משמעות רגשית ופרקטית ועוד!

    Más Menos
    29 m
  • מה לעזאזל החלומות שלי לעתיד?
    Sep 15 2022

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזנצוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של ענבר מולד ושחר מנשה, בחלומות שלנו ומה נעשה כשנהיה גדולים. נציג את המשמעות והחשיבות של חלום, נדון במה קורה כאשר אין חלום וכיצד מתמודדים עם כך ועל ההשפעות של הסביבה עלינו.

    Más Menos
    29 m
  • מה לעזאזל אנחנו מרגישים?
    Aug 19 2022

    הפרק נעסוק ביחד ד״ר על אייל גושן, ועם הופעה אורחת של רזי יהודאי וצח שמעון, בעולם הרגשי שלנו. אנו נדון בניווט עולמנו הרגשי בגילאי ה-20, בהשפעות החברתיות על כך, בפערים המגדריים ובציפיות החברתיות העולות מכך.

    Más Menos
    29 m
  • יצאנו לבדוק איך לעזאזל מתנתקים מהטלפון
    Jul 26 2022

    פרק ספיישל! בהמשך לפרק ״ מה לעזאזל אני עושה בלי הטלפון שלי״ יצאתי לבדוק ביחד עם כרמל שטרן וטל תמם איך זה מרגיש להיות בלי טלפון, החלטנו להתנתק לערב שלם ועכשיו אנחנו כאן כדי לספר את הדברים שעלו מכך! בנוסף אנחנו גם מקריאות הודעות שאתם שלחתם באינסטגרם, על האופן שבו אתם גם התנתקתם מהטלפון. האזינו ואולי אפילו תזכו לשמוע את ההודעה שאתם שלחתם!

    Más Menos
    22 m
  • מה לעזאזל אני עושה בלי הטלפון שלי?
    Jul 14 2022

    הפרק נעסוק ביחד עם גוני רוזנצוויג פסיכולוגית קלינית, ועם הופעה אורחת של שני שור ושירה רויטמן, בהשפעת המסכים על חיינו. נדבר על היתרונות והחסרונות, המשמעות החברתית, הקשר בין מסכים לבדידות וחוסר אותנטיות. כאשר בסוף הפרק מחכה הפתעה מיוחדת במיוחד בשבילכם שמשלבת כל אחד ואחת מכם, שלא כדאי לכם לפספס אותה!

    Más Menos
    30 m