• מקור להשראה: רעיון גדול באריזה קטנה

  • De: Beit Avi chai
  • Podcast

מקור להשראה: רעיון גדול באריזה קטנה  Por  arte de portada

מקור להשראה: רעיון גדול באריזה קטנה

De: Beit Avi chai
  • Resumen

  • גם מסע לימוד של רעיונות גדולים ועמוקים יכול להתחיל בפרק אחד. ״מקור להשראה״ הוא פודקאסט יומי בהנחיית ליאור טל שדה, שמתמקד בכל פרק בטקסט קצר שבכוחו להעניק לנו השראה, ולעורר אותנו לחשיבה ולעשייה. מוזמנות ומוזמנים לשלב בסדר היום כמה דקות של העמקה ברעיון גדול המוגש באריזה קטנה, שיוסיף לחלחל ולהתגלות גם הרבה אחרי ההאזנה.

    © 2024 מקור להשראה: רעיון גדול באריזה קטנה
    Más Menos
activate_primeday_promo_in_buybox_DT
Episodios
  • פרק 20 - פרשת חֻקַּת: החטא של משה
    Jul 11 2024

    מה היה החטא שבגינו על משה נאסר להיכנס לארץ המובטחת? לפי הפרשנות הרווחת, הייתה זו החלטתו להכות בסלע במקום לדבר אליו. העמקה בפסוקים ובפרשנויות המגוונות אליהם מגלה שייתכן שחטאו היה אחר לגמרי. בפרק נתמקד בפרשנות שלפיה החטא של משה היה קשור בכלל לרגזנות ולהיעדר כבוד, ונשאל איך כל זה קשור להנהגה בימינו.



    Más Menos
    13 m
  • פרק 19 - חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו
    Jul 10 2024

    חוק יסוד כבוד האדם וחירותו מבקש להגן על זכויות היסוד האנושיות בישראל, נושא שעל פניו נדמה כבסיסי ומצוי בקונצנזוס. אז מדוע הוא הפך להיות כל כך שנוי במחלוקת? בפרק ניגע בעקרונות ובתכנים המרכזיים של החוק, וננסה להבין מדוע הוא הפך לנושא לפולמוס.



    Más Menos
    13 m
  • פרק 18 - עמנואל קאנט: האדם כמטרה
    Jul 9 2024

    איך אדם יכול להכריע מה הדבר הראוי והמוסרי לעשות, בייחוד כשהוא מצוי בסיטואציות עמומות ומורכבות? אינספור טקסטים וספרים נכתבו במהלך ההיסטוריה על השאלה הזו, ומתוכם התשובה של הפילוסוף עמנואל קאנט הפכה לבולטת ולמרכזית במיוחד. בפרק נכיר את ״הצו הקטגורי״ של קאנט, נשאל מדוע הוא דרש מאיתנו לפעול מתוך הכרת כבוד לחוק המוסרי, ונגלה כיצד הוא הניח את הבסיס לערך כבוד האדם כפי שאנחנו מכירים אותו כיום.

    Más Menos
    11 m

Lo que los oyentes dicen sobre מקור להשראה: רעיון גדול באריזה קטנה

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.