Episodios

  • פרק 11 - "משה בתיבה החדשה" עם משה אבוטבול
    Aug 16 2023

    אם אמרתם אתר פרוגי אמרתם משה אבוטבול.
    משה היום יושב בתפקיד העורך הראשי של אתר הבידור לנוער המוביל בארץ והיה מבין ראשון מייסדיו עד שהפך להיות מותג בכל רחבי הרשת!
    בפרק זה, משה מספר על תחילת דרכו כבלוגר עצמאי צעיר, שעם הזמן נמנה כעיתונאי מהשורה ונגע בכל כוכב ילדים שאתם מכירים. הדרך הזו מלאה בהתפעות ועניין רב בלב ליבו של דבר, משה תמיד היה יוצר תוכן אך הוא למד תמיד להסתגל לפטפורמות החדשות ולהצליח בהן.
    בואו לשמוע את "סודות התעשייה" מהאחד שיודע הכל וגם ללמוד מה צריך לעשות כדי להצליח בה.
    תבלו!

    Más Menos
    52 m
  • פרק 10 - פעמיים גבאי עם נויה ויואב גבאי
    Aug 9 2023

    נויה ויואב פועלים ברשת גם כצמד וגם לחוד. לשניהם היתה יש מטרה משותפת שנרקמה כבר בילדותם עם בני משפחה נוספים אך הם אלו שהצליחו להגיע אליה במרוצת השנים והיא יצירת תוכן מקורי ומצחיק שיגיע למיליוני צופים בישראל.

    בפרק הזה הם מגיעים יחד לספר על הדרך שלהם, ההשראה שלהם ומה באמת חשוב להם להשיג מהרשת,

    רמז: לא רק לייקים וצפיות…

    תבלו!

    Más Menos
    1 h y 2 m
  • פרק 9 - מפריז באהבה עם אלישבע אפריאט
    Aug 2 2023
    ודאי יצא להיתקל ברשתות בסרטונים של "הצרפתייה מהטיקטוק" אבל ידעתם ששמה הוא אלישבע אפריאט שעלתה לישראל מפריז בגיל 8?
    בפרק זה של הפודקאסט, אלישבע משתפת על מהלך חייה וההסתגלות לחיים בארץ, על קריירת הדוגמנות שחשבה שתעצב את המשך חייה והפריצה הגדולה לרשת שטרפה את כל הקלפים.
    תבלו!


    Más Menos
    52 m
  • פרק 8 - הטיפ של ארנולד שוורצנגר עם פיני אלעזרוב
    Jul 26 2023
    את פיני אלעזרוב רובכם כנראה מכירים מסרטוני הומור ונונסנס שרצים ברשתות החברתיות ובמיוחד בטיקטוק אך מאחורי ההומור והקלילות שלו מסתתר סיפור חיים מטלטל ונוגע ללב.
    איך ברח מהבית ופתח דף חדש בחייו? מאורח חיים דתי הדוק לאורח חיים של כוכב צומח בלוס אנג'לס ומה גרם לו לעזוב את החלום ההוליוודי ולחזור לארץ לקריירה מוזיקלית כנגד כל הסיכויים? והכי חשוב מה הטיפ שהוא קיבל משוורצנגר ששינה את חייו?
    Más Menos
    49 m
  • פרק 7 - מבלוטוס ליוטיוב עם אורן בקשי
    Jul 19 2023

    הרבה מכם מכירים את אורן בקשי בתור קומיקאי מטורף שמותח את הגבולות בין חיקויים מטורפים למערכונים משעשעים. לא הרבה מכם יודעים שאורן גילה את יצירת התוכן עוד בימי המצלמה והקסטה מה שגרם לו מהר מאוד ליצור תוכן בכל כלי אפשרי וניכס את ההתפתחויות הטכנולוגיות לטובתו החל מהבלוטוס ועד ליוטיוב.
    בתוך כל זה אורן חווה עליות ומורדות כמו רכבת הרים אבל תמיד שומר על אופטימיות, תיאבון בריא ותחביבים נוספים ומסתוריים שאותם תגלו בפרק הקרוב.

    Más Menos
    1 h
  • פרק 6 - אם אתה גבר עם עדן מיטרן
    Jul 12 2023

    לאחרונה עדן מיטרן מעורר הרבה פרובוקציות ברשתות בכל הנוגע לעולם הדייטינג וההתפתחות האישית בקרב גברים והוא לא מתנצל על זה.
    בפרק זה עדן חושף בפנינו את הסיפור האישי שלו שבנה אותו להיות הגבר שהוא היום שעוזר לגברים אחרים להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמם, גם אם זה אומר לטוס עד לחול בשביל ליצור תוכן ויראלי.

    Más Menos
    58 m
  • פרק 5 - העולם מצחיק אז צוחקים עם גל הללי
    Jul 5 2023

    מי מבינכם שמכירים את גלגול לא יכולים להתעלם מהצחוק המתגלגל והאופטימיות שהוא מקרין ל-150 אלף עוקבים ברשת, אבל החיים שלו לא זוהרים יותר משל אף אחד מאיתנו.
    הסוד של גל הוא לקחת את החיים כמו שהם ולהנות ממה שיש ועל הדרך ליצור מהם תוכן מהנה על בילויים, טיסות לחול, מאכלים עירקיים ועוד דברים טעימים.
    על כל זאת ועוד תשמעו בפרק המלצה שלנו תכינו את הפופקורן כבר עכשיו… או פיתה שווארמה.

    Más Menos
    1 h y 22 m
  • פרק 4 - אושייה בהוויה עם פלג לביא
    May 31 2023

    פלג לביא ידועה ברשת בתור יוצרת שעושה המון דברים ומה שהכי חשוב לה הוא בעיקר להמשיך לעשות.
    בפרק זה פלג מספרת על הדרך שעברה עד שהגיעה להפוך להיות יוצרת תוכן ומשפיענית מוערכת, למה זה תמיד משתלם להיות מפורסמת ועל השאיפות להמשך הדרך עם קצת ביקורת על החברה הישראלית.

    Más Menos
    55 m