Episodios

  • 91# | איתמר צברי - על קרניים קוסמיות וזיהוי רעידות אדמה
    Jul 25 2024

    הפעם צללתי למחילת הארנב עם איתמר צברי מהסטארטאפ המסקרן AstroTeq.ai.
    מה שמרתק בסיפור שלהם זה אימוץ של מחקר אקדמי שניהלה אשתו נעמי, ד״ר לאסטרופיזיקה ובסופו של דבר לפתרון פרקטי
    שיכול לעזור לעולמות הביטוח באחד מהנזקים הקטסטרופליים החמורים שיש - רעידות אדמה.


    זה פרק על הכל: על יזמות כשלונות ולקחים, על ביטוח, על חלל, על בעירה פנימית שמניעה קדימה.
    דיברנו על הדרך של איתמר עד היום, שיעור מאלף על יזמות, איתמר שיתף גם בכשלונות שהיו וכיצד בסוף כל הדברים האלה היו עוד רובד בתהליך הלמידה האינסופית כיזם. דיברנו על המחקר האקדמי שהוביל אותם להקים את AstroTeq.ai, על הקשר למעשה בין קרניים קוסמיות לבין רעידות אדמה, על המגורים בפולין, וגם הקדשנו חלק על החוויה שלו מהמחזור האחרון ב LLOYD’S Lab (חובה למי שמתעניין בזה, ולשמוע ממקור ראשון).


    איתמר, תודה על הפתיחות והשיתוף

    Más Menos
    1 h y 18 m
  • 90# | ארז איזנברג - פרקטיקה בביטוח נסיעות לחו״ל
    Jul 12 2024

    כמו לפעמים כשמחכים לטיסה בקוצר רוח אבל היא מתעכבת, ככה היה לנו גם בפרק הזה. כבר כמה חודשים שארז איזנברג ואני מנסים לתאם אבל כל הזמן יש עיכובים. עד שבסוף נפגשנו לפני שבוע לשיחה על ביטוח נסיעות לחו״ל, ועד כמה רלבנטי וחשוב להבין את הביטוח הזה, מה הוא מציע, מדוע יש חשיבות לסוכן גם במוצר זה, ועוד על המון אירועים פרקטים של לקוחות, ניסינו באמת לגעת בהכל, אבל בגלל מגבלות היקום היינו צריכים לעצור.

    ארז איזנברג הוא סוכן ביטוח שגדל בתחום, יושב בחיפה והרצון שלו לעזור, לתרום ולתת מהידע שלו היה אחד הדברים ששכנעו אותי להזמין אותו לפרק.

    אגב, תמשיכו לעקוב אחרי הפרסומים כאן, כי בקרוב נעשה המשך לפרק בסגנון קצר אחר שיעזור לכם להכיר ולדעת טוב יותר את עולם הביטוחי נסיעות לחו״ל.

    תודה ארז וכמובן מזל טוב ליום הולדתך הסופ״ש.

    Más Menos
    1 h
  • 89# | אסף שמיר - ביטוח נזקי אקלים לחקלאות בישראל
    Jul 4 2024

    היה לי את הכבוד לארח את אסף שמיר, סמנכ״ל הערכה ותביעות בקנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות.
    אסונות האקלים כבר כאן, ואי אפשר לברוח מזה. כאשר שומעים (ולצערנו לפעמים אפילו כמעט ולא שומעים) על נזקים שנגרמו למקשה אבטיחים או למטע של אבוקדו, לא מבינים עד הסוף את השפעת הנזק הזה, וגופה נכנס לנו אלמנט הביטוח.
    החל מההשפעה על החקלאי, שקם כל לילה, בודק כל רגע לראות את מצב הגידול שלו מהרגע שנשתל, ועד הצלחת שלנו שנוכל ליהנות ולהיות בטוחים תזונתית.

    הפרק כלל את כל מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר ולהבין גם איפה לכם יש מה לתרום (בעיקר אפילו סטאטראפים (עוד על זה בהמשך)
    דיברנו על מי זו קנט, מה היא עושה ועל המבנה הייחודי שלה, מה זה אומר לעשות ביטוח לגידולים חקלאיים? מה המורכבויות? למה לא כל פתרון טכנולוגי יכול לסייע, דיברנו כמובן על היקפי הנזקים הגדולים שקרו אפילו רק לאחרונה.
    המקרה של קנט, ובכלל ביטוח לחקלאות, מראה לנו עד כמה בלעדי כלי כמו ביטוח, ספק אם החקלאות כפי שאנחנו מכירים הייתה יכולה להמשיך ולהתקיים.


    בהודעה לעיתונות של קנט שפורסמה אתמול , בחודש יוני היה שיא של למעלה מ-30 מיליון ש״ח בהיקף נזקי החום הישירים לגידולים חקלאים , פי 10 משנה שבה, 10!
    ״בקנט מציינים היום כי הנתונים מראים כי ההתחממות הגלובאלית ושינויי האקלים העולמיים כבר משפיעים על החקלאות בישראל ובשנים האחרונות רואים מגמה של גידול בהיקף נזקי מזג האוויר לגידולים החקלאיים בישראל. הצפי הוא שהמצב יחמיר בשנים הבאות.״

    Más Menos
    1 h y 2 m
  • #88 | יואב יונש - האתגרים בביטוח סיעודי בישראל
    Jun 23 2024

    שמחתי מאוד כשיואב פנה אלי לאחר הפרק עם הילל דמלין על הביטוח הסיעודי.

    יואב היה עד לא מזמן הסגן הבכיר לממונה על שוק ההון בתחומי הבריאות והסיעוד.
    ליואב בער (ובצדק) להרחיב ולתת את התפיסה שלו על שוק הביטוח הסיעודי (ושמחתי לגלות שהוא גם מאזין קבוע ל״פוליסה בארץ הפלאות״), על האתגרים והקשיים בישראל סביב הכאוס שיש סביב המוצר שנקרא ביטוח סיעודי, דיברנו על עבר, הווה ועתיד.


    פרק עומק שנותן הבנה ברורה יותר על המצב שהגענו אליו, ומה האפשרויות שעומדות בפנינו לקראת העתיד.

    Más Menos
    56 m
  • #87 | ד״ר עופר מונר במסע להבנת מוחו של המשתמש
    May 29 2024

    עד כה בלא מעט פרקים, דיברתי עם האורחים שלי על היישומים שהם פיתחו, על מערכות כאלה ואחרות, אבל הפעם אנחנו הולכים לדבר על להבין כיצד בכלל המשתמש שעבורו אנחנו מפתחים את המוצר, חושב ובעיקר מה המניע העמוק שלו לפעולה.

    היה לי הכבוד לארח את ד״ר עופר מונר, מומחה מוביל באפיון חוויית משתמש בשיחה על מודע ותת מודע על התנהגויות של משתמשים, על תהליכים פסיכולוגיים שיאפשרו להבין טוב יותר את המשתמשים שלכם, דיברנו גם על ספרו החדש שיצא לאחרונה ״הפסיכולוגיה של האינטראקציה״ וכמובן, כיצד להניע לפעולה משתמש להשתמש במוצר שהוא לא בדיוק רוצה אותו - אפליקציה בביטוח.


    לינק לספר ולאתר של ד״ר מונר https://uxer.co.il/

    Más Menos
    58 m
  • #86 | מיכל לוי ו-Novidea שמים את העל בסוכן-על
    May 15 2024

    השיחה עם מיכל הייתה כיף אחד גדול, כמעט שכחנו שאנחנו מקליטים פרק, והמזל הוא שבאמת הקלטנו. כי יצא פרק אחר, מרענן, שיתן לכם הצצה לעשייה של,Novidea כיצד היא עוזרת לעולם הסוכנים, מי האנשים שמובילים אותה וכיצד הם מחוברים לשטח.
    מיכל היא מנהלת הפעילות של Novidea בישראל , ל Novidea יש מספר סניפים ברחבי העולם. בפרק הזה התמקדנו בעיקר בישראל, דיברנו על הלקוחות, הכאבים שלהם, מה זה אומר לבנות מערכת על תשתית קיימת ובמה זה עוזר, ובכלל על החשיבות בפיתוח טכנולוגיה לעולם הסוכנים והשאיפה להיות תמיד בקדמת הטכנולוגיה, גישה שאני מאמין בה מאוד.

    Más Menos
    1 h
  • #85 | הילל דמלין, מכה שנית: הכל על ביטוח סיעודי והבלאגן שמסביב
    May 14 2024

    הייתה לי הזכות לארח את הילל בשנית, נציג סוויס רי בישראל, והפעם על ביטוח סיעודי.
    דיברנו על כל מה שבכותרות עכשיו, אבל מהתחלה, מה זה ביטוח סיעודי, מה זה המוצר הזה איך הפוליסה מתנהגת, למה כל הבלאגן הזה שיש, איך הכי טוב לתכנן את המוצר הזה, ביטוח הדדי, הפרמיה של המוצר ועוד הרבה.
    כאלמנטריסט, שהתחום הסיעודי הוא לא חלק מהמוצרים שלנו, הכנו פה ביחד את הפרק המקיף ביותר על כל הנושא הסיעודי, שחובה לכל אחד שנמצא בתחום וגם לכאלה שלא, כדי להבין את הסוגיות שעל סדר היום ולאן כל זה הולך.

    תהנו, תגיבו ובעיקר תעקבו לעוד פרקים

    אביתר

    Más Menos
    56 m
  • #84 | גלעד שי במסעות עולם האינשורטק
    Apr 28 2024

    את גלעד שי לדעתי כמעט ואין צורך להציג, גלעד פעיל שנים רבות בסצנת האינשורטק, ועבר מסלולים רבים שרק חידדו את החושים ואת נקודת המבט שלו על התחום.
    היום גלעד הוא בנקאי השקעות, וכמובן יש לו את הפודקאסט InsurTechTalk.
    ועל מה דיברנו? על הכל - על ההתחלה וכיצד התגלגל לעולם הביטוח והטכנולוגיה, מה זה אומר להיות בנקאי השקעות, אופנה בביטוח (תומר בתור עוקב הדוק של הפודקאסט, יש לך אזכור ייחודי כאן), המצב של השוק, איך להתנהל כסטארטאפ בתחום הביטוח בשוק האמריקאי, מה דעתו על שוק המשקיעים, אילו טרנדים הוא רואה ממסעותיו ועוד…
    פרק דינמי, מצחיק וקליל, כמו שביטוח צריך להיות..

    תהנו, תגיבו ובעיקר תעקבו לעוד פרקים


    https://youtu.be/BDh2Qr61t7Q

    Más Menos
    52 m