Episodios

  • פרק 32 - להרים את הראש: שלבים ביצירת מסע החלמה קהילתי דרך חיבור וחניכה
    Jul 2 2024

    נפגשנו עם מיכל מוסקוביץ', שביחד עם בן זוגה ציון מקינזי האהוב הקימו את תכנית החונכים של קהילת שבט הנובה.

    מיכל מספרת על ההתמודדות האישית שלה עם אובדן והתמכרות, שהובילה להבנה עמוקה על הצורך בתמיכה ובמתן עזרה לאחרים במצבים דומים.

    מתוך הכאב האישי שלה והעזרה שקיבלה מקבוצות תמיכה, ובעקבות אירועי שמחת תורה נולד הרעיון ליצור תכנית שתעניק לאחרים את הכלים והמשענת שהיא עצמה קיבלה, וסיוע במעבר מהחושך לאור. התוכנית מספקת לחניכים כלים חיוניים לחיים, במטרה שיהיו בני אדם טובים יותר כלפי עצמם ושיעבירו את הכוח והידע שלמדו ליתר חברי הקהילה, מעצימה את תחושת השייכות והקהילתיות, ותורמת להתמודדות חיובית עם אתגרים.

    בפרק דיברנו על תכני הקורס, על חשיבותו ברמה הקהילתית וגם על המשמעות האדירה שיש לתכנים ולעשייה הזו בעד חניכי התוכנית השונים.

    אנחנו מזמינים אתכם ואתכן לצלול איתנו לפרק ולכל המעוניינים בהצטרפות לסבבים הבאים של תכנית החונכים נגיד להיות מעודכנים באינסטגרם ובפייסבוק של הנובה לקבלת מידע זמין ועדכני בכל הזמן!

    הסבב הבא של תכנית החונכים יחל בחודש ספטמבר - לכל המעוניינים, הישארו מעודכנים! https://www.instagram.com/ramkolsmolbynova?igsh=MXA4dm1vcDJncGxkNA==

    Más Menos
    42 m
  • פרק 30 - נעמה גל
    Mar 1 2024

    נעמה גל. מוכר לכםן השם? יכול להיות שראיתםן אותה בחדשות לאחרונה, במספר כתבות על הסיפור ההישרדות מלא בקור הרוח המטורף שלה בנובה, אז על זה - לא תשמעו היום. גם אם כן, אז באופן שונה.

    לפני שהיינו ניצולים, ניצולות, שורדים, שורדות, היינו גם רק אנחנו. איזה מוזר הא?

    אז ישבנו לדבר עליה, על נעמה. בתור אישה, בתור לסבית גאה, בתור מפיקה, עסקנית, בעל אמצעים. על איפה הקהילה פוגשת מבחינתה את הטראנס, איך היא מדמיינת את עצמה קדימה, וגם פשוט הצצה לעולמה הפרטי והמלא.

    לכל המעוניינים להצטרף לקבוצת העדכונים שלה "נומסיבות" תמצאו את הקישור פה למטה, וגם אצלנו בסטורי מפעם לפעם.

    🧚‍♀נומסיבות - הקבוצה השקטה🧚‍♀

    https://chat.whatsapp.com/DXGhx1bHLGo2FEidm6GXkU

    הטו אוזן, היכנסו פנימה, ניפגש בפרק הבא

    Más Menos
    58 m
  • פרק 29 - גיא זוילי 'רוח אדמה', ממשבר לתקומה.
    Feb 9 2024

    ישבנו לשיחה רגשית ועמוקה עם גיא זוילי, מייסד בית הספר 'רוח אדמה'.

    מה, אדם קם בבוקר, מחליט שמה שהוא חושב זו הדרך ומפיץ אותה? אז זהו, שממש לא.

    דיברנו רבות על התהליך האישי שלו, על תודעת "השבר", גורם שאינו זר לאף אחד מאיתנו בחיינו, אם כי מעולם לא פגשנו בו כך.

    דיברנו עלינו, על הקהילה, עליו, על הנפש, ועל היכולת שלנו, להתמודד, לעכל, להתאבל.

    זה בסדר להרגיש לא בסדר. זה בסדר לחפש, וגם לא למצוא.

    נציין שקהילת רוח אדמה המדהימה פועלת בשילוב זרועות מתמשך עם קהילת הנובה, במספר אפיקים -

    1) מצורפת הקלטה המנגישה את המעבר בין 'השערים' באופן מופשט (התחברות לרגש)

    https://open.spotify.com/episode/2CPZxi6NzHmrfiJu0s74o3?si=XdITj9FER9SOVHzwv8TdlA

    2) קישור להרשמה לתכנית מלגות לימוד ברוח אדמה

    https://www.the-gates.com/newspiritscholarshipprogram

    3) קישור לקבוצת העדכונים של קהילת נובה + רוח אדמה - לב אחד

    https://chat.whatsapp.com/EVGXIgYwduiBZeijViprO0

    Más Menos
    1 h y 19 m
  • פרק 28 - דר גזית 'Artmis'
    Jan 26 2024

    כשהפרק הזה הוקלט, היינו אנשים אחרים.

    הפרק שלפניכם נוצר ב19.9, לפני יותר מארבעה חודשים.

    בפרק אירחנו את דר גזית, המופיעה תחת שם הבמה 'ארטמיס', שהיא לא פחות ממודל השראה. בחורה צעירה, מלאה באמביציה, רצון להצליח, ידיים מוכשרות - כשהכל מתובל בעבודה קשה וחרוצה.

    התלבטנו הרבה האם להעלות, ואם כן אז מתי, והחלטנו שהגיע העת, ואנחנו מוכנים לחזור לפעילות שותפת, עם האזנה לחיים הקודמים שהיו לנו, מה שנקרא - a blast from the past.

    נגיד לכםן שיש עוד הרבה דברים בדרך,

    ואם טרם הצטרפתם לקבוצת העדכונים השקטה בוואטסאפ, בה נפרסם עדכונים על הפרקים ודברים שקשורים לאורחים\ות שלנו, אז זה הזמן להצטרף בקישור שכאן

    https://bit.ly/3HzgMkE

    נפגש ברמקול שמאל!

    Más Menos
    49 m
  • פרק 27 - נועה אבירי וטראומה בפסיכדליה
    Oct 27 2023

    ,השבוע ברמקול, פרק מיוחד, שככל הנראה יהיה הראשון מתוך סידרת "נרתמים" בה ננסה להביא לאוזניכםן גורמים מקצועיים עם זיקה לפסיכדליה שיעזרו לנו לעבד ולהתמודד. בואו נגיד שלא האמנו שיגיע היום שנאלץ להגיד את צמד המילים "טראומה בפסיכדליה" אבל הבנו כבר .שהמציאות חזקה יותר מכל מה שאי פעם דמיינו לעצמנובפרק דיברנו עם נועה אבירי, מטפלת בשיטת גרינברג ובעלת תואר ראשון בפיסכולוגיה ותואר שני מחקרי במדעי המוח. דיברנו על טראומה, התמודדות עם טראומה, השפעות פסיכדליה על טראומה ופחד, חשיבות ההקשבה לגוף ולנפש, דגש על הכאן ועכשיו, כלים להתמודדות ואולי גם מקום לשמוע ממנו שיש עוד אנשים בתחושות שלנו. אגיד לכםן שתמיד אני מקשיבה לפרק בערך 3-4 פעמים לפני שהוא עולה לאוויר ומגיע לאוזניים שלכםן, ואת הפרק הזה לא הייתי מסוגלת. קשה לי לשמוע את עצמי פגיעה וכואבת. .עם זאת, אני חושבת שזה כנראה הפרק הכי משמעותי שהקלטתי מאז תחילת הפודקאסט.כן אגיד שני דברים - ראשית, מתנצלים על איכות השמע, הראיון הוקלט דרך שיחת טלפון (נועה בחו''ל), זה ניתן ללא ספק לשמיעה אך האיכות לא מצויינת כבדרך כלל, ושנית, אם הצלחתי לעזור לאדם\ אישה אחד\ אחת, אני עשיתי את שלי.קהילה יקרה שלנו, אנחנו מבקשים וקוראים לכםן, לא לזלזל בנפש!תקשיבו לגוף שלכםן ולמה שהוא אומר, ואם אתם צריכים עזרה אל תהססו להושיט יד אלינו דרך הפייסבוק של הנובה או האינסטגרם של הפודקאסט, אנחנו בעלי הקשרים, הכלים והרצון הגדול להושיט אליכםן יד בחזרה.זה הזמן של כולנו לעזור האחד לשניה.אנחנו אוהבים אתכםן כל כך, ומאחלים ימים רגועים, שקטים, ועם נחת בלב.

    Más Menos
    1 h y 19 m
  • פרק 26 - עידו ארגז והמירי במדבר
    Oct 4 2023
    בפרק של השבוע (שיצא מוקדם מהרגיל להתמודדות עם שיבושי החגים) נפגשנו עם לא אחר מאשר עידו ארגז, דיברנו על מפעל חייו- המירי במדברדיברנו על חיבתו לפייסבוק, קופי רייטינג, מוזיקה וחינוך קהל. שמענו סיפורים אגדיים על הדגל הנצחי "יחי הטראנס והחופש", והתפלפלנו קצת בסוגיית הדיג'יי סט, האם מדובר בהגבלה או בעצם ביצירת אפשרויות בלתי נגמרות?עידו אדם עם דעות חזקות ובולטות, שהוא לא חוסך מאף אחד ואף אחת, מה שעושה אותו לאיש שיחה מרתק ומעניין, שיש לו תמיד דבר מרענן להוסיף לנקודת המבט שלנו.תודה רבה עידו שהגעת! ואנחנו ממליצים לכולם לעקוב אחרי המירי הקרובה!בנוסף, לקראת סוף הפרק ארגז נתן לנו מילת קוד, שמי שישלח אותה לאינסטגרם שלנו יקבל קוד הנחה ייעודי לנובה הקרובה בשבת הזו.מוכנים ומוכנות? נקו אוזניים טוב טוב ושימו פליי.
    Más Menos
    1 h y 2 m
  • פרק 24 - דור חסון Mystic
    Sep 15 2023

    בפרק של השבוע נפגשנו עם דור המקסים, לשמוע על המסע שלו, בתור איש משפחה, איש קריירה, ועל השילוב שביניהם.דיברנו על העולם הגדול וגם על המיקרו קוסמוס שלנו כאן בישראל, על איך שהדברים נראים מהצד ואיך שהם באמת, ואפילו קיבלנו כמה תשובות מפתיעות.תודה רבה לדור שהגיע להתארח, ותודה לכם על ההאזנה!אנחנו ממשיכים עם מבצע ההטבה הייחודית של חברי הקהילה לאירוע הסוכות הקרוב בנובה, מילת הקוד שעליכםן לשלוח לנו באינסטגרם הוא שם התוכנה שדור סיפר שעליה למד לנגן לראשונה.אנחנו מאחלים לכם חג שמח ושנה רגועה, שקטה ומלאה בכל מה שאתםן מאחליםות לעצמכםן, ועוד הרבה יותר.אוהבים המון, רמקול שמאל

    Más Menos
    46 m
  • פרק 23 - אלעד קורד והפיוז'ן קאלצ'ר
    Sep 1 2023

    דיברנו עם אלעד קורד על ההיסטוריה שלו ושל הפיוז'ן קאלצ'ר מההתחלה ועד היום, על השילוב בין האמנות הדוממת למוזיקה החיה,על הסגנונות החדשניים והמגוונים,על החשיבות האדירה של אמון הקהל,ועל החיים כבליין וכמפיק במציאות המשתנה.תודה אלעד, על הזמן וההשקעה.מזמינים אתכם ואתכן להאזין, להתחבר אלינו ולפיוז'ן בקהילה המהממת שלהם בפייסבוק ובאינסטגרם,לשתף אותנו מה אתם\ן חושבים\ות,ומאחלים לכם\ן סופ"ש אחרון של אוגוסט נעים וחמיםשל שכשוכים במים ובריזה בפניםאוהבים !

    רוצים לקחת חלק בעדכונים של אלעד?

    קבוצת הווטסאפ השקטה של אלעד

    https://chat.whatsapp.com/KN1Rq9QZKdT5rP0r5baj8p

    Fusion Culture Community

    - www.facebook.com/groups/FusionCultureFamily

    Más Menos
    56 m