Episodios

  • برطرف کردن موانع -۲
    Jun 24 2024

    آیا آرزوی خدادادی دارید که هنوز محقق نشده است؟ در مورد روزهای اولیه خدمت جویس بشنوید و تشویق شوید که به ایمان خود ادامه دهید. این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر را تماشا کنید.

    Más Menos
    25 m
  • برطرف کردن موانع -۱
    Jun 17 2024

    آیا تا به حال احساس کرده اید که هیچ کمکی ندارید ... شما گمشده اید؟ در اینجا چیزهایی است که باید در مورد عشق او و زندگی که او برای شما برنامه ریزی کرده است بدانید. این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر را تماشا کنید.

    Más Menos
    25 m
  • بلوغ روحانی -۲
    Jun 10 2024

    سازش چگونه بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد؟ در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که چگونه از خود در برابر بارهایی که به همراه دارد محافظت کنید.

    Más Menos
    26 m
  • بلوغ روحانی -۱
    Jun 3 2024

    خدا از شما می خواهد که بدون توجه به شرایط شما شاد باشید و از زندگی لذت ببرید. در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که چگونه موانع جریان خدا را در زندگی خود حذف کنید.

    Más Menos
    27 m
  • آیا واقعا می توانم به خدا اعتماد کنم؟
    May 27 2024

    خداوند برنامه خوبی برای زندگی شما دارد. در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که چگونه پیشرفت معنوی داشته باشید که شادی و رضایت پایدار برای شما به ارمغان بیاورد.

    Más Menos
    27 m
  • به خدا اعتماد کنید وقتی آن را درک نمیکنید
    May 20 2024

    خدا داره تغییرت میده! ممکن است همیشه احساس خوبی نداشته باشد، اما همیشه به نفع شماست. در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، تشویق شوید که به خدا اجازه دهید کاری را که در شما انجام می دهد کامل کند.

    Más Menos
    27 m
  • چطور با شک کنار بیایم -۲
    May 13 2024

    هیچ چیز نمی تواند شما را از محبت و رحمت تزلزل ناپذیر خداوند جدا کند. در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره، جویس مایر می آموزد که چگونه به کسی اعتماد کنید که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

    Más Menos
    27 m
  • چطور با شک کنار بیایم -۱
    May 6 2024

    وقتی اتفاقات بدی می افتد و به نظر می رسد که خدا از طرف شما کار نمی کند ... وحشت نکنید. کلام خدا چند خبر خوب برای شما دارد! در مورد این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر بیشتر بدانید.

    Más Menos
    27 m