Episodios

• 34: Neszmély, Dunaalmás
    Nov 7 2023
    A komáromi erődrendszer meglátogatása után a "rétesnagyhatalom" Neszmély felé vesszük az irányt, megnézzük Európa egyetlen hajóskanzenjét, hogy aztán Dunaalmáson egy híres szerelem nyomába eredjünk.
    33 m
  • 33: Komárom
    Nov 7 2023
    Gyógyfürdőt, szabadstandot és szabadidőparkot ajánlunk, óriáshalat etetünk és megkóstoljuk a komáromi kisleányt...!
    30 m
  • 32: Paks
    Oct 3 2023
    Halászlét és kecsegét kóstolunk, megnézzük a Sárgödör téri présházakat, tanösvényeket és virágtengereket mutatunk nektek, és nyilván meglátogatjuk az Atomenergetikai Múzeumot is!
    29 m
  • 31: Kalocsa
    Oct 3 2023
    Ezúttal ebbe a hungarikumokkal teli városba látogatunk, ahol mutatunk porcelánkészítést és fazekaskodást, no és persze a paprikatermesztés sem maradhat ki!
    20 m
  • 30: Budaörs
    Sep 8 2023
    Budakeszi után Budaörsre látogatunk el, ami mellett talán mindenki hajtott már el az autópályán. Most megmutatjuk, hogy megállni is érdemes. A Kőhegyen épült kápolna, a kisgépes nemzetközi reptér, a strand, a kultkocsma mind-mind megér egy jó kirándulást a városban.
    34 m
  • 29: Budakeszi
    Sep 8 2023
    A városban és környékén messze több látnivaló van, mint a sokak által ismert Vadaspark és az Arborétum. Persze mi sem hagyjuk ki ezeket, még Gordont, a mosómedvét is megetetjük, de elmeséljük a makkosmáriai templom történetét, megnézzük a sváb parasztházakat és még megannyi izgalmas helyre viszünk el Benneteket!
    32 m
  • 28: Tiszafüred
    Aug 20 2023
    Itt fejezzük be kalandozásainkat a Tisza-tó körül. Vízre szállunk, fazekas- és bőrdíszművesműhelybe megyünk, bringával tekerünk fel egy kilátóba és bemutatjuk a régészbúvárok munkáját is.
    32 m
  • 27: Abádszalók
    Aug 20 2023
    Ebben az epizódban Abádszalókról indulunk és meg sem állunk Kisköréig. Egyebek mellett sulymos csokit kóstolunk, tollat készítünk a Tiszában felgyülemlett szemétből és megmutatjuk a varázslatos Tulip Gardent is.