• לנצחון ישראל! #10 פרופ' אריה אלדד
    Dec 20 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את פרופ' אריה אלדד.

    Más Menos
    23 m
  • לנצחון ישראל #8 ד"ר אפרים לאור
    Dec 9 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את ד"ר אפרים לאור.

    Más Menos
    29 m
  • לנצחון ישראל #9 ד"ר יואב שורק
    Dec 4 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את ד"ר יואב שורק.

    Más Menos
    44 m
  • לנצחון ישראל! #7 הרב שמואל פרוזנסקי
    Nov 26 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את הרב שמואל פרוזנסקי.

    Más Menos
    13 m
  • לנצחון ישראל! #6 סניה ולדברג
    Nov 23 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את סניה ולדברג.

    Más Menos
    22 m
  • לנצחון ישראל! #5 משה פייגלין
    Nov 19 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את חכ"ל משה פייגלין.

    Más Menos
    27 m
  • לנצחון ישראל! #4 סא"ל עו"ד מוריס הירש
    Nov 16 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את סא"ל (במיל') עו"ד מוריס הירש.

    Más Menos
    17 m
  • לנצחון ישראל! #3 תא"ל (במיל') אמיר אביבי
    Nov 12 2023

    תנועת הריבונות משיקה סדרת מפגשים עם מובילי דעת קהל, על מנת לנתח את המצב לאשורו ולהוביל לנצחון ישראל על אויבנו, והפעם - יהודית קצובר, ונדיה מטר מארחות את תא"ל (במיל') אמיר אביבי.

    Más Menos
    13 m