שיחות על זמן

By: Yoav Blum יואב בלום
  • Summary

  • "שיחות על זמן" הוא מיני-פודקאסט וידיאו שעוסק בזמן מנקודות מבט שונות - פיזיקלית, ספרותית, דתית, קולנועית ופילוסופית. בכל פרק נדבר על הזמן מזווית חדשה. "שיחות על זמן" נוצר לקראת ולכבוד הספר החדש שלי "כהרף עין - תעלומה שדורשת זמן". שלא כמו הפודקאסט, "כהרף עין" הינו ספר עלילתי - תעלומת רצח, אבל כזו שמשלבת גם מסע בזמן. מוזמנים להקשיב, מוזמנים לקרוא. הפרק הראשון - 22.8.23 לפרטים או לרכישה של הספר "כהרף עין" - https://www.keter-books.co.il/ לאתר של יואב בלום - https://www.yoavblum.co.il/he/
    Yoav Blum יואב בלום
    Show more Show less
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Episodes
  • שיחות על זמן - פילוסופיה
    Sep 5 2023

    אז האם באמת יש עבר, הווה ועתיד, או שהחלוקה הזאת היא בעצם איזושהי אשליה שלנו? ואם הזמן באמת קיים, האם הוא רציף, או שאולי בנויים אירועים בדידים שאנחנו יוצרים איזשהו רצף המחשבה שלנו? על הנושאים האלה, ועוד רבים אחרים, היום בשיחות על זמן, על פילוסופיה. עם פרופסור יובל דולב.


    לפרטים או לרכישה של הספר "כהרף עין" - https://www.keter-books.co.il/

    לאתר של יואב בלום - https://www.yoavblum.co.il/he/



    Show more Show less
    48 mins
  • שיחות על זמן - קולנוע
    Sep 2 2023

    אז מה יותר קל לצלם- סרט תקופתי, או סרט שקורה בזמננו? והאם העובדה שעכשיו כולנו צופים בבינג' משנה את האופן שבו סדרות נכתבות? ולמה כל כך חשוב שהתסריט יהיה מוכן לגמרי עוד לפני שמתחילים לצלם? היום בשיחות על זמן נדבר על קולנוע ועל טלוויזיה, הפעם עם הבמאי והתסריטאי יואב פז.

    Show more Show less
    49 mins
  • שיחות על זמן - יהדות
    Aug 29 2023

    האם הזמן ביהדות הוא מעגלי או ישר? וכשמישהו חוזר בתשובה, האם זה כמו לחזור אחורה בזמן ולייצור קו זמן חדש? ולמה בעצם בהלכה לא מדברים בשניות ובדקות? היום, בשיחות על זמן, נדבר על יהדות - עם הרב אברהם סתיו.

    Show more Show less
    45 mins

What listeners say about שיחות על זמן

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.