Episodios

  • آیا زبانتان حفظ شده
    Jul 29 2024

    آیا واقعاً می دانید که در مسیح کیستید؟ در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که حقیقت را به شیطان بگویید... درست مانند عیسی.

    Más Menos
    24 m
  • قوی ماندن -۲
    Jul 22 2024

    حرف شما مهم است در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که چگونه با استفاده از کلمات، به سادگی به ارزش خود و دیگران بیافزایید.

    Más Menos
    25 m
  • قوی ماندن -۱
    Jul 15 2024

    چه نوع کلماتی از دهان شما بیرون می آید؟ جویس مایر در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره توضیح می دهد که وقتی شکایت می کنید چه اتفاقی می افتد و وقتی تعریف می کنید چه اتفاقی می افتد.

    Más Menos
    26 m
  • تعیین اولویتها
    Jul 8 2024

    آیا تا به حال احساس کرده اید که در حال دویدن خالی هستید؟ تشویق شوید تا آنچه را که برای ملاقات با خدا لازم است انجام دهید و از فیض، آرامش، شادی و شور او پر شوید. این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر را تماشا کنید.

    Más Menos
    25 m
  • جرات اعتقاد داشتن
    Jul 1 2024

    با اختصاص زمان برای تعمیر و نگهداری منظم، می توانیم از حوادث اضطراری جلوگیری کنیم. در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره، جویس مایر داستان های واقعی زندگی و خرد مبتنی بر کلمات را برای الهام بخشیدن به انتخاب های هوشمندانه در زندگی به اشتراک می گذارد.

    Más Menos
    26 m
  • برطرف کردن موانع -۲
    Jun 24 2024

    آیا آرزوی خدادادی دارید که هنوز محقق نشده است؟ در مورد روزهای اولیه خدمت جویس بشنوید و تشویق شوید که به ایمان خود ادامه دهید. این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر را تماشا کنید.

    Más Menos
    25 m
  • برطرف کردن موانع -۱
    Jun 17 2024

    آیا تا به حال احساس کرده اید که هیچ کمکی ندارید ... شما گمشده اید؟ در اینجا چیزهایی است که باید در مورد عشق او و زندگی که او برای شما برنامه ریزی کرده است بدانید. این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر را تماشا کنید.

    Más Menos
    25 m
  • بلوغ روحانی -۲
    Jun 10 2024

    سازش چگونه بر کیفیت زندگی ما تأثیر می گذارد؟ در این قسمت از لذت بردن از زندگی روزمره با جویس مایر، یاد بگیرید که چگونه از خود در برابر بارهایی که به همراه دارد محافظت کنید.

    Más Menos
    26 m