• 1431- احساسات آسیب دیده

  • Feb 20 2024
  • Length: 15 mins
  • Podcast

1431- احساسات آسیب دیده  By  cover art

1431- احساسات آسیب دیده

  • Summary

  • درود فراوان بر شما خوبان. شما به برنامه دلگرمی گوش میکنید. برنامه ای که با هدفِ دادن امید و دلگرمی به قلب های شما عزیزان تهیه شده و امیدوارم که این سری برنامه ها باعث برکت شما باشه. من مژگان هستم و خوشحالم که امروز هم از طریق این برنامه در خدمت شما خواهم بود. امروز قراره در مورد احساسات آسیب دیده صحبت کنیم. پس شما رو تشویق می کنم که با این برنامه همراه باشید

    موزیک

    اگر شما تنه قطع شده یک درخت رو دیده باشین شیار هایی رو در اون می بینید که هر کدوم از این شیارها نشان دهنده یک سال از عمر درخته که حتی محققان گفتن که این شیارها حتی میتونه نشون بده که اون سال پر بارون بوده یا نه؟ یا صاعقه به درخت برخورد کرده؟ و غیره. به همین شکل احساسات ما هم همینطور هست. ما هم بر قلب و احساسات مون زخمهایی داریم که نشون دهنده تجربیات مختلف ما در گذشته است. همه ما فراز و نشیب های مختلفی رو در زندگی تجربه کردیم و میکنیم. اگرچه تجربیات هیچ کدوم از ما شبیه هم نیست اما یک چیز مسلم اینه که هر کدوم از ما توی یه مرحله از زندگی مون با چالش ها آسیب ها شکست ها روبرو شدیم یا خواهیم شد. و بعد آثار مخرب اونها رو درون خودمون احساس می کنیم. ما انسان ها با انواع دردها در زندگی دست و پنجه نرم میکنیم و گاهی نیاز به کمک داریم تا در مسیر سلامت درونی خودمون به درستی هدایت بشیم. یکی از شایعترین انواع احساسات آسیب دیده، احساس بی ارزشی هست. احساسی مداوم که حس بی کفایتی، حقارت و اضطراب رو درما به وجود میاره. نجوایی درونی که دائم میگه من آدم خوبی نیستم، من مادر خوبی نیستم، من پدر خوبی نیستم، اصلا من هیچی نیستم، هیچکس منو دوست نداره، هرکاری می کنم اشتباهه.

    احساس طرد شدگی، احساس حقارت، احساس گناه و احساس ترس عمیق ترین احساساتی هستن که میتونن جراحت زیادی بر روح ما وارد کنن. دشمن ما شیطان در میانه دردها و رنج های ما به دنبال فرصت هست تا ضربه ای مهلک به ما بزنه و مارو از پا دربیاره. اولین کاری که با ما میکنه اینه که عزت نفس ما رو تضعیف میکنه تا مارو دربند خودش نگه داره و از آزادی و شفای خدا محروم کنه. اجازه بدید داستانی در این مورد براتون تعریف کنم خودم سالها پیش از این داستان خیلی برکت گرفتم.



    Show more Show less
activate_primeday_promo_in_buybox_DT

What listeners say about 1431- احساسات آسیب دیده

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.