עולם קטן עם מיכל חפר

De: הפודקסיה
  • Resumen

  • עולם קטן על תרגום בעולם העסקי עם מיכל חפר מנכ״לית ליצ׳י תרגומים פעם העולם שלנו היה כמעט אינסופי, היום הוא כבר ממש ממש קטן. חלק חשוב מזה הוא בזכות היכולת לתקשר זה עם זה ולהבין ולקבל את השוני גם כשמדובר בשפות ובתרבויות שונות, ובעולם העסקי זה חשוב במיוחד. מיכל חפר, מנכ״לית חברת ליצ׳י תרגומים, משוחחת עם אנשים על עסקים, על העבודה שלהם, ועל הפניה שלהם לקהלים דוברי שפות שונות - בשוק המקומי והגלובלי. בפודקאסט הזה נביא את הסיפורים שמסתתרים מאחורי התרגום עסקי. ליצ'י תרגומים היא חברת תרגום מובילה כבר יותר מ 25 שנה מספקת שירותי תרגום בכל השפות, מכל שפה לכל שפה - בכתב, בעל פה ותמלולים. ליצירת קשר מיכל חפר 052-3516070 lichi@lichi.co.il www.lichi.co.il
    Copyright 2024
    Más Menos
Episodios
  • פרק 25 : ים ללא גבולות – עם שחיינית מים פתוחים אבישג טורק
    Sep 9 2024

    מתי לאחרונה שחיתם עשר שעות רצוף, או למעלה מקילומטר וחצי בטמפרטורה של כמעט קיפאון?

    אני אוהבת לשחות להנאתי בים ועושה את זה כבר שנים, אבל לא יותר משעה, שעה וחצי גג.

    את אתגרי האולטרה מרתון אני משאירה לחברתי הטובה אבישג טורק, שמאחוריה מאות קילומטרים בים פתוח ואתגרים כמו חציית תעלת הלמאנש, הקפת מנהטן ועוד דברים שאני יכולה רק לחלום עליהם.

    מעבר להיותה שחיינית מעולה ואשה מעוררת השראה, אבישג היא גם ציירת מוכשרת והיא הוציאה לאור לאחרונה קלפי השראה עם ציורים מקסימים על עולם הים והשחייה.

    אנחנו בליצ'י תרגומים עזרנו לה עם התרגום לאנגלית של הקלפים וההפצה ביפן.

    בפרק הזה נשוחח על שחייה אבל גם על הגשמת חלומות, על נחישות והתמודדות עם אתגרים שנראים בלתי אפשריים, ועל החופש שכל אחד מאיתנו יכול למצוא במקום שהוא אוהב, ובשביל אבישג - וגם בשבילי - זה הים הפתוח.

    מוזמנים להאזין - יהיה שקט עד גבה גלי…

    ליצירת קשר עם אבישג 54-228-33750 https://www.facebook.com/avishagturek

    מוזמנים לשתף ולהגיב ולפנות אלינו לכל צרכי התרגום שלכם

    מיכל חפר מנכ"לית ליצ'י תרגומים 052-3516070 lichi@lichi.co.il www.lichi.co.il

    Más Menos
    32 m
  • פרק 24: כל מה שלא ידעת וחייבים לדעת על מים - עם סיגל גשורי
    Aug 18 2024

    . עוד לפני שאשאל אותך על הרגלי השתייה שלך... אספר שבפודקאסט שלי הפעם אני מארחת את סיגל גשורי - מייסדת ומנכ"לית חברת שמיים מים עליונים בע"מ - סטארט אפ ישראלי העוסק בריפוי מבוסס מים ותודעה באמצעות טכנולוגיות חדשניות.

    מים מרכיבים חלק משמעותי מאוד בגוף האדם, אך האם אנחנו נותנים את הדעת על איכות המים בהם אנחנו משתמשים?

    סיגל ואני הכרנו לפני כמה שנים, כשהיא פנתה אל ליצ'י תרגומים בבקשה לתרגום ברושור בערבית.

    בפרק הזה, סיגל משתפת אותנו במסע שלה ל"החייאת המים" - נושא אותו היא חוקרת שנים רבות. ריפוי באמצעות מים בריאים באמת (!) זו שליחות שהיא גם זכות וגם חובה.

    אבל רגע רגע.. מה זה אומר? הו, מצוין ששאלת!

    מה מאפיין את המים שאנחנו צורכים כיום – מהי בעצם הבעיה העיקרית? ובאילו דרכים אפשר לשפר את הבריאות האישית, באמצעות שינויים קטנים בהרגלי השתייה שלנו?

    עד שייצא לך להאזין לפרק המלא - הנה כמה טיפים מסיגל:

    ♥ לא לשתות מבקבוקי פלסטיק, אלא מזכוכית, רצוי בצבע כחול ♥ להניח את המים בשמש לכמה זמן, לפני המקרר ♥ לסובב את קנקן המים כנגד סיבוב השעון לייצר תנועה ♥ לשים תכשיטי זהב וכסף בתוך המים להגברת מוליכות חשמלית ויינון. ♥ לכתוב את המילה "אהבה" ולהדביק בצידי הקנקן

    ליצירת קשר עם סיגל 0505302305 https://www.shammaim.com/

    מוזמנים לשתף ולהגיב ולפנות אלינו לכל צרכי התרגום שלכם

    מיכל חפר מנכ"לית ליצ'י תרגומים 052-3516070 lichi@lichi.co.il www.lichi.co.il

    Más Menos
    34 m
  • פרק 23:סוף טוב לכל חוב- אפרת אופק חיים
    Jul 27 2024

    סוף טוב לכל חוב

    לבטח ראית לא פעם בסרט קולנוע או סדרת טלוויזיה בריון מסוקס שמאיים על אחד שחייב לבוס שלו כסף, שאם הכסף לא יוחזר תוך מספר ימים, צפוי לו גורל נורא ואיום. אני מקווה שסיטואציה כזאת לא מוכרת לך במציאות, כי זאת אפשרות אחת לדאוג שהכסף יוחזר, והיא לא נעימה במיוחד. אבל יש עוד אפשרות, והיא לפנות לעו״ד ונוטריון, שמתמחה בהוצאה לפועל, חדלות פירעון (מה שנקרא פעם פשיטת רגל) וגביה. את עו"ד אפרת אופק חיים אני מכירה כבר הרבה שנים מקבוצת הנטוורקינג של BNI שבה אנחנו חברות. במהלך השנים עבדנו יחד על מספר רב של פרוייקטים: גם בתחום גביית החובות וגם בתחום שירותי התרגום והתמלול. בפרק נשוחח על: • איך גורמים לכסף שחייבים לך לחזור אליך מבלי לערב גברתן שמתמחה בריסוק פיקות ברך 😊 • איך אפשר לעשות שימוש אפקטיבי בהקלטות לטובת הליך משפטי והגשה כעדות לבית משפט. • ועל תהליך הוצאת אישור נוטריוני למסמכים מתורגמים. אני מזמינה אותך להאזין לפרק שלנו ליצירת קשר עם עו"ד אפרת אופק חיים https://efratofekhaim.co.il/ בברכה, מיכל חפר מנכ"לית ליצ'י תרגומים 052-3516070 lichi@lichi.co.il www.lichi.co.il

    Más Menos
    30 m

Lo que los oyentes dicen sobre עולם קטן עם מיכל חפר

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.