• מה עושים עכשיו-ד״ר אייל דורון

  • By: EYAL DORON & BIZI
  • Podcast

מה עושים עכשיו-ד״ר אייל דורון

By: EYAL DORON & BIZI
  • Summary

  • "מה עושים עכשיו?" פודקאסט מעשי עם מנהלים, יזמים ואנשים מעוררי השראה


    יותר ויותר אנשים שואלים את עצמם: מה עושים עכשיו? איך שומרים על אופטימיות וממשיכים? מה אפשר לעשות עם העסק שלנו? הלקוחות שלנו? העובדים שלנו? שיחות עם יזמים, מנהלים מובילים ואנשים מעוררי השראה שמצליחים לאורך שנים ומשתפים בעצות הכי טובות שלהם בשבילנו - מה חשוב לעשות עכשיו ומאיפה שואבים אנרגיה ומשמעות. כל פרק מסתיים בסיכום מרוכז של עצות מעשיות לאסטרטגיית חיים.
    EYAL DORON BIZI
    Show more Show less
Episodes
  • גיא מזיג - להיות ראוי לחלום הכי גדול שלנו
    Sep 3 2024
    להקת הדורבנים, זוכרים? עם "יצאנו לרקוד" ו"שוב הדיסקו כאן"? גיא מזיג היה בן 17 כשהם פרצו. הוא אחד ה-כותבים, מלחינים, מעבדים, מפיקים וכמובן גם גיטריסטים המרתקים בארץ. עם אלבומי סולו משלו (כמו "השחור החדש"). גיא עבד כמעט עם כל זמר ולהקה שאתם מכירים. דני סנדרסון אמר שהוא "אנציקלופדיה של מוסיקה". דיברתי איתו על איך מדמיינים חלום רחוק ומלהיב, אבל מבינים שאנחנו עוד לא ראויים לו. אז איך מתכוננים? השאלה הראשונה היא כמה תהיו מוכנים להשקיע בזה ואיך תעשו את זה - זאת בעצם העסקה של החיים... דיברנו על איך להיות ראויים לחלומות הכי גדולים שלנו.
    Show more Show less
    43 mins
  • ד"ר חיים שפירא - סקרנות בלתי אחראית
    Aug 21 2024
    מהי "אהבה שקטה"? ומה הכוח המיוחד שלה מול אהבה הירואית או גרנדיוזית? חיים שפירא (אחד המיוחדים והמרתקים) הוא מרצה, סופר והוגה דעות מוכר ומשפיע מאוד כבר שנים רבות. הזמנתי אותו לשוחח ביחד בפודקאסט על החיים, על החלטות, על זמן אוזל ועל מה עושים עכשיו?. כבר הרבה זמן שאנחנו מכירים מרחוק, מחליפים זה את זה לעיתים על הבמה, ושמחתי כל כך לדבר מקרוב ולהכיר. חיים משתף כיצד גילה שאביו האוהב חיפה משך שנים על הדמנציה של אמו מבלי שאיש ירגיש בכך. הוא מדבר על אושר, על "5 יחידות בלימודי פליאה" ועל איך לחיות את החיים עם חרדת קודש בריאה.
    Show more Show less
    1 hr
  • אמיתי רצון - מה זה נקרא באמת לדעת?
    Aug 14 2024
    איך אפשר להיות מנכ"ל של חברה טכנולוגית בלי שום רקע טכנולוגי ועוד להוביל אותה להיות יוניקורן? איך מנהלים פגישה שכל מי שיושב מסביב לשולחן יודע יותר ממך? שיחה מרתקת על הקשר בין לדעת בדיוק איפה הגבולות שלנו בשביל שנהיה מסוגלים לחצות כמעט כל גבול. וגם למה הדבר הכי חשוב שיהיו לנו שריטות בחיים לספר עליהם בראיון העבודה הבא שלנו? ולמה צריך לקום כל בוקר ולהרגיש שאנחנו מתחילים מאפס, את הכל מחדש? שיחה מרתקת עם אמיתי רצון מנכ"ל חברת הסייבר פנטרה.
    Show more Show less
    49 mins

What listeners say about מה עושים עכשיו-ד״ר אייל דורון

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.