קורס מבוא לפסיכולוגיה  Por  arte de portada

קורס מבוא לפסיכולוגיה

De: Gal Tzhayek (גל צחייק)
  • Resumen

  • הפודקאסט הזה מכיל את כל השיעורים בקורס מבוא לפסיכולוגיה, במסגרת פרוייקט שאפתני במיוחד, הכוונה שלי היא להעלות בתור התחלה את כל הקורס מבוא לפסיכולוגיה שיהיה פתוח לכולם בחינם ובעברית. בהמשך הכוונה שלי היא להמשיך לכל הקורסים המשמעותיים והמעניינים שמלמדים במסגרת התואר הראשון לפסיכולוגיה באוניברסיטאות הטובות בעולם. הידע בפסיכולוגיה הוא ידע משמעותי, משנה חיים ומשנה תפיסה. לדעתי נכון וחשוב שהידע הזה יהיה נגיש וזמין לכל מי שרוצה ובעברית, גם בלי לשלם עשרות אלפי שקלים או להפסיק לעבוד למספר שנים כדי ללמוד באקדמיה.
    Copyright 2023 All rights reserved.
    Más Menos
activate_primeday_promo_in_buybox_DT
Episodios
  • שיעור 08: פסיכולוגיה חיובית
    Jan 9 2024

    הגישה החדשה לפסיכולוגיה שכבשה את העולם במהירות, לא רק בגלל המחקרים הממוקדים אלא בזכות הפילוסופיה החדשה והגישה השונה להסתכלות על התחום.

    אנשים אוהבים פסיכולוגיה חיובית כי בתוך השיעורים האלה אפשר למצוא דרכים מעשיות לשפר את איכות החיים שלנו וגם את הבריאות הפיזית והנפשית שלנו.

    Más Menos
    48 m
  • שיעור 07: הפרעות נפשיות - פסיכופתולוגיה
    Dec 14 2023

    בשיעור הזה בנושא פסיכופתולוגיה ננסה לענות על השאלה מהי מחלה נפשית או הפרעת נפש?

    מצד אחד, הרבה מהמחקרים בתחום הפסיכולוגיה התחילו עם הכוונה לעזור לאנשים עם הבעיות הנפשיות האלה. מצד שני, אנחנו עדיין מתקשים להגדיר חלק מהדברים או להבין איך באמת נכון להתייחס אליהם.

    Más Menos
    58 m
  • שיעור 06: אינטיליגנציה
    Nov 29 2023

    בשיעור הזה אנחנו נכנסים לעומק לאחד הנושאים המרתקים, הנחקרים והבדוקים ביותר, שבאותו זמן הצליח להפוך למאוד שנוי במחלוקת ואפילו מוקצה.

    היסטוריה של חקר האינטיליגנציה ישנם פרקים אפלים במיוחד, אבל עד היום אנחנו ממשיכים לגלות עוד ועוד תגליות מרגשות ומרתקות על היכולת השכלית של בני האדם.

    Más Menos
    45 m

Lo que los oyentes dicen sobre קורס מבוא לפסיכולוגיה

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.