• در جست‌وجوی آزادی

  • De: SBS
  • Podcast

در جست‌وجوی آزادی  Por  arte de portada

در جست‌وجوی آزادی

De: SBS
  • Resumen

  • هر یک با رویایی متفاوت، هر یک با آرزویی منحصربه‌فرد، سال‌ها قبل و یا شاید همین دیروز، کوله‌بارشان را بستند و برای زنده ‌ماندن، برای زندگی و در جست‌وجوی آزادی، سرزمینشان را رها کردند. آن‌ها مرزها را پشت سر گذاشتند تا شاید رهایی را در خانه‌ای امن آن سوی زمین پیدا کنند. اما آیا همه این‌ها برای چشیدن طعم آزادی کافی بود؟ آیا در پایان سال‌ها انتظار در برزخ، رویاهایشان واقعی شد؟ در جست‌وجوی آزادی پادکست‌هایی‌ست که در آن پناهندگان و پناهجویان از روایت‌هایشان می‌گویند، از داستان‌ها و رویاهایشان و ما را در مسیر جست‌وجوی آزادی با خود همراه می‌کنند.
    Copyright 2024, Special Broadcasting Services
    Más Menos
activate_primeday_promo_in_buybox_DT
Episodios
  • قسمت پنجم: «آزادی»؛ آیا پناهندگان استرالیا آزادی را یافتند؟ کدام آزادی؟
    Jun 24 2023
    در قسمت پایانی پادکست‌های «در جست‌وجوی آزادی» پناهندگان استرالیا روایت‌های فردی خود را از مفهوم آزادی تعریف می‌کنند و در پایان به یک سوال اساسی پاسخ می‌دهند؛ «آیا آن‌ها طعم آزادی را چشیدند؟«
    Más Menos
    21 m
  • قسمت چهارم: «زندگی» در کشور جدید با زخم‌های قدیمی؛ «تروما»، درد مشترکی که پناهندگان را رها نمی‌کند
    Jun 23 2023
    پناهندگانی که بعد از چالش‌های بسیار به استرالیا می‌آیند و امید شروع یک زندگی نو دارند با مشکل جدیدی روبرو می‌شوند؛ دردها و زخم‌های گذشته به شکل «تروما» هر روز و هر لحظه آن‌ها را رها نمی‌کنند. اما ریشه مشترک همه این تروماها در کجاست؟ و چه راهکاری برای روبرویی با‌ آن‌ها وجود دارد؟
    Más Menos
    24 m
  • قسمت سوم: «برزخ» و بلاتکلیفی که پناهندگان در آن زندگی می‌کنند
    Jun 22 2023
    بعد از خروج از ایران پناهندگان براساس شرایطشان دو راه را پیش رو دارند؛ زندگی در برزخی در کشوری مثل ترکیه یا زندگی در جزایر استرالیا. اما روزهای برزخ و بلاتکلیفی برای پناهندگان چگونه بود؟ چگونه قوانینی که ۱۰ سال پیش در استرالیا تصویب شد ناگهان زندگی انسان‌ها را تغییر داد؟
    Más Menos
    21 m

Lo que los oyentes dicen sobre در جست‌وجوی آزادی

Calificaciones medias de los clientes

Reseñas - Selecciona las pestañas a continuación para cambiar el origen de las reseñas.