מוסף היורו 2024  By  cover art

מוסף היורו 2024

By: Idan kweller
  • Summary

  • שישה בתים, עשרים וארבע נבחרות, חמישים ואחד משחקים, והכל - בחגיגה גדולה אחת של כדורגל!
    כל התוצאות, השחקנים, הסיפורים והרגעים הבלתי נשכחים מגרמניה - במוסף היורו היומי, מראשון עד רביעי בשעה 14:45 (ועושים ספורט כרגיל בחמישי ב-14:00)

    Show more Show less
activate_primeday_promo_in_buybox_DT
Episodes
  • מוסף היורו 2024 - משדר סיכום | 14.07.24
    Jul 14 2024

    משדר סיכום אליפות אירופה בכדורגל - גרמניה 2024: נשוחח עם אורי אוזן, סאל אימרגי, בן שהר ורוני רוזנטל לקראת הערב הגדול, נלמד על דמותו של גארת' סאות'גייט ועל קובי מיינו - שהפך לשחקן הרכב קבוע באנגליה, נחזור אחורה בפינתנו "משחק אחד ביום" למפגשי העבר הגדולים בין אנגליה לספרד, ולסיום - נשוחח עם סגן עומרי רוזנבליט, אוהד נבחרת אנגליה שנפצע במלחמה.

    Show more Show less
    56 mins
  • מוסף היורו 2024 | 10.07.24
    Jul 11 2024

    כמה כיף היה לחלום ולהגשים בספרדית אמש. לאמין יאמאל, אומן כדורגל בהרצה, גרם לנו שוב להבין למה אנחנו אוהבים כדורגל, וצרפת? היא צריכה לשמש דוגמא לאנגליה איך לא לשחק אם היא רוצה לגבור על האפרוריות והמבקרים ולנצח את הולנד השמחה.

    נשוחח עם אורי אוזן מדורטמונד על המשחק האדיר אתמול ונתכונן לקראת המפגש הענק הערב, בן שהר ישוחח איתנו בפינתו על שחקני המפתח של הולנד, נלמד על תפקיד האוהדים במשחקים - שהם לגמרי השחקן ה-12 במשחק, וניזכר בפינתנו "משחק אחד ביום" במפגשי העבר של אנגליה והולנד ודרכם גם לרגעיהם של צמד המאמנים - רונלד קומאן וגארת סאות'גייט במדים הלאומיים.

    Show more Show less
    13 mins
  • מוסף היורו 2024 | 09.07.24
    Jul 9 2024

    ספרד המלהיבה או צרפת שעדיין מחפשת שער שדה? שאלה מכשילה, כי באמת שהכל יכול לקרות. אימפריות יעלו הערב על כר הדשא במינכן, השאלה היא מי תהיה זו שתיפול…

    נשוחח עם אורי אוזן מאליאנץ ארנה על קרב הענקיות, בן שהר יכין אותנו בפינתו למשחק גם כן ועם השמות החשובים לקראתו, נלמד על הקרבות והעקיצות בין כוכבי הנבחרות וניזכר במפגשי העבר הענקיים בין ספרד לצרפת בפינתנו ״משחק אחד ביום״.

    Show more Show less
    15 mins

What listeners say about מוסף היורו 2024

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.