Episodes

  • מוסף היורו 2024 - משדר סיכום | 14.07.24
    Jul 14 2024

    משדר סיכום אליפות אירופה בכדורגל - גרמניה 2024: נשוחח עם אורי אוזן, סאל אימרגי, בן שהר ורוני רוזנטל לקראת הערב הגדול, נלמד על דמותו של גארת' סאות'גייט ועל קובי מיינו - שהפך לשחקן הרכב קבוע באנגליה, נחזור אחורה בפינתנו "משחק אחד ביום" למפגשי העבר הגדולים בין אנגליה לספרד, ולסיום - נשוחח עם סגן עומרי רוזנבליט, אוהד נבחרת אנגליה שנפצע במלחמה.

    Show more Show less
    56 mins
  • מוסף היורו 2024 | 10.07.24
    Jul 11 2024

    כמה כיף היה לחלום ולהגשים בספרדית אמש. לאמין יאמאל, אומן כדורגל בהרצה, גרם לנו שוב להבין למה אנחנו אוהבים כדורגל, וצרפת? היא צריכה לשמש דוגמא לאנגליה איך לא לשחק אם היא רוצה לגבור על האפרוריות והמבקרים ולנצח את הולנד השמחה.

    נשוחח עם אורי אוזן מדורטמונד על המשחק האדיר אתמול ונתכונן לקראת המפגש הענק הערב, בן שהר ישוחח איתנו בפינתו על שחקני המפתח של הולנד, נלמד על תפקיד האוהדים במשחקים - שהם לגמרי השחקן ה-12 במשחק, וניזכר בפינתנו "משחק אחד ביום" במפגשי העבר של אנגליה והולנד ודרכם גם לרגעיהם של צמד המאמנים - רונלד קומאן וגארת סאות'גייט במדים הלאומיים.

    Show more Show less
    13 mins
  • מוסף היורו 2024 | 09.07.24
    Jul 9 2024

    ספרד המלהיבה או צרפת שעדיין מחפשת שער שדה? שאלה מכשילה, כי באמת שהכל יכול לקרות. אימפריות יעלו הערב על כר הדשא במינכן, השאלה היא מי תהיה זו שתיפול…

    נשוחח עם אורי אוזן מאליאנץ ארנה על קרב הענקיות, בן שהר יכין אותנו בפינתו למשחק גם כן ועם השמות החשובים לקראתו, נלמד על הקרבות והעקיצות בין כוכבי הנבחרות וניזכר במפגשי העבר הענקיים בין ספרד לצרפת בפינתנו ״משחק אחד ביום״.

    Show more Show less
    15 mins
  • מוסף היורו 2024 | 08.07.24
    Jul 9 2024

    רגע לפני חצאי הגמר, הפוליטיקה מחלחלת עמוק לחדר ההלבשה הצרפתי וגם אנחנו רחוקים שער עצמי בודד מהשוואת השיא של יורו 2020.

    נשוחח עם אסף כהן על השפעת הבחירות בנבחרת צרפת ומשחקי חצי הגמר, בן שהר ירחיב על שניים מהשחקנים החשובים בסגל נבחרת ספרד - דני אולמו ורודרי, נלמד כאמור על כמות השערים העצמיים העצומה באליפות ונסקור את הקריירה של ממפיס דפאי, שהייתה מלאת הצלחות ואכזבות.

    Show more Show less
    15 mins
  • מוסף היורו 2024 | 07.07.24
    Jul 7 2024

    בסוף קיבלנו את מה שרצינו, ארבע גדולות מלאות מסורת בחצי הגמר וכבונוס לראות את ארדואן אבל ביציע גם לא עשה לנו רע במיוחד. מנגד, זו פרידה מהמארחת גרמניה וטוני קרוס ומפורטוגל של רונאלדו ופפה המקשישים ואולי הם ימשיכו עוד?

    נסכם יחד עם אורי אוזן מדיסלדורף את משחקי רבע הגמר, נביא את סיפורו המופלא של הגיבור הגדול בניצחון אנגליה אתמול - בוקאיו סאקה ונסקור את מסעה של נבחרת פורטוגל באליפות.

    Show more Show less
    15 mins
  • מוסף היורו 2024 | 03.07.24
    Jul 4 2024

    כמה שהולנד ריגשה אותנו אתמול, קימת שיבה לימים שהדור שלנו רק גדל על הסיפורים שלהם.

    וטורקיה? טוב, היא לא יכולה בלי איזו סערה או שערוריה - עכשיו בודקים באופ״א את התנועה הפאשיסטית שביצע מריח דמירל.

    נשוחח עם שרון דוידוביץ׳ על אירועי אמש ועל ספרו בנושא 50 הכדורגלנים הגדולים בדור האחרון, נתרגש עם שובו של הטוטאל פוטבול, מאיר ברדוגו ישוחח איתנו על התפלגות ההימורים במשחקים אתמול ועל הזוכה באליפות, ונתכונן לקראת יום שישי הגדול עם מפגשי העבר הענקיים בין ספרד לגרמניה ובין צרפת לפורטוגל.

    Show more Show less
    15 mins
  • מוסף היורו 2024 | 02.07.24
    Jul 2 2024

    כן כן, אנחנו לא ביורו, אבל היי, היום פורסם הסגל ליורו שלנו - הטורניר האולימפי ההיסטורי בפריז.

    אם איך שצרפת נראתה אתמול, הם יזדקקו לקצת מדמון, בן הרוש ודניאל פרץ שם… אבל הערב, יסתיים שלב שמינית הגמר ואנחנו בעקבות רומניה, הולנד, אוסטריה וטורקיה שנלחמות על מקום ברבע.

    נשוחח על המשחקים עם איתי שכטר, נלמד על ההשפעה הסורינאמית בנבחרת הולנד, בן שהר יכין אותנו בפינתו היומית למשחק בין אוסטריה לטורקיה, ולסיום, אם כבר טורקיה, נרחיב על מסי הטורקי - הלא הוא ארדה גולר.

    Show more Show less
    15 mins
  • מוסף היורו 2024 | 23.06.24
    Jul 1 2024

    זהו זה, הגענו לשלב המשחקים המקבילים, מהערב אנחנו ממקבלים. המחזור האחרון של שלב הבתים יוצא לדרך עם בית א שיוכרע במקביל בשטוטגרט ובפרנקפורט.

    נשוחח עם אורי אוזן מפרנקפורט על משחקי היום, נלמד על איסור העבודה של לאמין ימאל ועל מראהו החיצוני של מרטין אדם שמשך תשומת לב רבה, נחזור אל מפגשי העבר בין גרמניה לשוויץ בפינתנו "משחק אחד ביום" וניזכר באיש למשימות המיוחדות - שרדאן שאקירי.

    Show more Show less
    15 mins