מאזינים לכם - הפודקאסט של עמותת בוגרי 8200  By  cover art

מאזינים לכם - הפודקאסט של עמותת בוגרי 8200

By: 8200 Alumni Association
  • Summary

  • ”הפודקאסט החדש של עמותת בוגרי 8200 הוא כמו ””מאסטר שף”” של האימפקט החברתי – אבל בלי הכובעים המצחיקים והסירים המבעבעים. בכל פרק נפגוש בוגרות ובוגרי היחידה שהחליטו להפשיל שרוולים ולקחת את הכישורים והניסיון שלהם ולהרים יוזמות חברתיות עם ניחוח של אימפקט למען החברה. הרי למה לשמור את כל הטוב הזה לעצמנו, לא? אז אם אתם רוצים לשמוע על אנשים שעושים דברים מדהימים ומייצרים כאן שינוי אמיתי, ביחד עם הרצינות של גיא וההומור השחור של יוליה – הפודקאסט הזה בשבילכם! כי מי אמר שהדרך לזה שיהיה כאן טוב יותר לא יכולה להיות גם משעשעת? בהנחיית: יוליה בסן (מנהלת תכנית W2W) וגיא מזרחי (מנהל תכנית TechLift) בחסות: GUTS האב החדשנות של ’הראל’”
    Copyright 2024 All rights reserved.
    Show more Show less
activate_primeday_promo_in_buybox_DT
Episodes
  • מהיחידה להשפעה: עידן טנדלר על הדרך לשינוי חברתי
    Jun 27 2024

    בפרק הראשון של 'מאזינים לכם' ישבנו לשיחה עם עידן טנדלר – בוגר היחידה והאיש שעשה יותר אקזיטים מאשר הפעמים ששכחתם איפה שמתם את המפתחות, ועל הדרך מצא את הזמן להקים את המיזם החברתי PlaceIL.

    עידן מגלה לנו את הסודות מאחורי סיפורי ההצלחה שלו ומשתף איך הוא לקח את כל הידע והניסיון שצבר ביחידה בדרך להקמת פלטפורמה שעוזרת לחברות הייטק לגייס טאלנטים מהחברה הערבית, החרדית ומקומות נוספים, שכל מה שהם צריכים זו - הזדמנות.

    Show more Show less
    43 mins

What listeners say about מאזינים לכם - הפודקאסט של עמותת בוגרי 8200

Average customer ratings

Reviews - Please select the tabs below to change the source of reviews.