• #3 נפל לי האסימון: מיכל כרמל מרכיבה לנו משקפיים מגדריות
    Jul 2 2024

    הפעם ישבנו לשיחה צפופה עם מיכל כרמל, בוגרת (ממש טרייה) מ-8200 אחרי 24 שנות שירות ומי שהיום מקדמת שיוויון ומודעות מגדרית! מיכל משתפת בדוגמאות וסיפורים מהקריירה שלה שמדגימים איך אפשר ליצור תחושת שייכות והצלחה בעולם הבטחוני והטכנולוגי. זו הזדמנות גם לגלות איך היא מנסה לשנות את העולם (אחרי שהצילה אותו בשירות הצבאי - אבל ששששש... על זה אסור לדבר!). ספויילר: מי מכם מתחת לגיל 30 ויודע למה אומרים 'נפל לי האסימון'?

    Show more Show less
    45 mins
  • #2 מהאופרה בפריז ל-8200 אימפקט: ליהיא פרידמן על סטארטאפים, שינוי האקלים ומה שביניהם
    Jul 2 2024

    ליהיא פרידמן, מנהלת האקסלרטור 8200Impact ובוגרת יחידת 8200, מספרת לנו על המסע המרתק שלה בניהול אקסלרטור שמשלב בין יזמות, טכנולוגיה ואימפקט חברתי. נבין למה תוכנית האצה היא כמו נסיעה ברכבת הרים – מלאה בפיתולים והפתעות, אבל בסופו של דבר מגיעים לפסגה עם חיוך גדול. פרק מרתק ומשעשע, שאיכשהו הגענו בו גם לשיחה על ריחות שאפשר למכור בצנצנת.

    Show more Show less
    31 mins
  • #1 מהיחידה להשפעה: עידן טנדלר על הדרך לשינוי חברתי
    Jun 27 2024

    בפרק הראשון של 'מאזינים לכם' ישבנו לשיחה עם עידן טנדלר – בוגר היחידה והאיש שעשה יותר אקזיטים מאשר הפעמים ששכחתם איפה שמתם את המפתחות, ועל הדרך מצא את הזמן להקים את המיזם החברתי PlaceIL.

    עידן מגלה לנו את הסודות מאחורי סיפורי ההצלחה שלו ומשתף איך הוא לקח את כל הידע והניסיון שצבר ביחידה בדרך להקמת פלטפורמה שעוזרת לחברות הייטק לגייס טאלנטים מהחברה הערבית, החרדית ומקומות נוספים, שכל מה שהם צריכים זו - הזדמנות.

    Show more Show less
    43 mins